segunda-feira, 8 de outubro de 2012

You are my beautiful little thing
The one I would never to let go
Always my best for us I'll bring
Damn, I really love you so.

I used to like my peace
It was easy, pseudogood
Unexpectedly it ceased
And then I understood

Forever, forever I'll be with you
And never again that pain will through
My body needs yours here soon
'Cause you are my sun and moon.

Your kiss and eyes are so, so much
You smile and I'm happy at all
And when you give me your touch
Nothing left o' my strong wall.

PARA MIM =)

0 comentários:

Postar um comentário

Quem sou eu

Minha foto
Eu sou a razão de sonhos antigos. O motivo de questões futuras... Eu sou apenas "eu" um eu que não tem explicação, um eu que não se mistura com os outros "eu's"... Pedagoga, de Natal-RN, apaixonada por poesia, Hq's e pelo universo dos esmaltes e afins <3
Tecnologia do Blogger.

Seguidores